Success Stories Motoryzacja
Zobacz, jak nasi klienci pozyskują klientów i budują z nimi długotrwałe relacje przy pomocy multichannel marketing automation.
Zapytaj ekspertaZobacz Success Stories naszych klientów
Jak Mitsubishi wykorzystało multichannel marketing automation, aby przesuwać potencjalnych klientów przez lejek sprzedażowy
Kluczowe funkcje ExpertSender
Dzięki nim zwiększysz sprzedaż w każdym z kanałów komunikacji.
Lead Scoring
Wyceniaj gotowość do zakupu, by śledzić i mierzyć postęp leadów w lejku sprzedażowym.
Porzucone formularze
Odzyskuj klientów dzięki automatycznym przypomnieniom o porzuconych formularzach kontaktowych.
Zautomatyzowana obsługa klienta
Wysyłaj automatyczne wiadomości na każdym etapie cyklu życia klienta, by utrzymać jego lojalność.
Segmentacja i personalizacja oparta na danych
Wykorzystuj informacje o zachowaniu użytkowników na stronie, by wysyłać im wiadomości o dopasowanej treści.
Spersonalizowane kampanie e-mail
Komunikuj się w klientami w optymalnym czasie, wysyłając wiadomości odpowiadające ich konkretnym potrzebom.
Powiadomienia i przypomnienia przez SMS
Wysyłaj spersonalizowane wiadomości o jazdach próbnych, przeglądach serwisowych oraz innych ważnych dla Twoich klientów sprawach.
Testy A/B
Sprawdź, jakie treści mają najlepszy odbiór wśród klientów w oparciu o wyniki testów porównawczych.
Dynamic Content
Wejdź na wyższy poziom personalizacji wiadomości poprzez stosowanie dynamicznych treści.
Raportowanie
Poznaj preferencje klientów, by zwiększać sprzedaż przez spersonalizowaną komunikację.