RaportZakupy online w Polsce 2020

Success Stories Finanse i Bankowość

Zobacz, jak nasi klienci pozyskują klientów i zwiększają CLV przy pomocy multichannel marketing automation.

Zapytaj eksperta

Kluczowe funkcje ExpertSender

Dzięki nim zbudujesz zaangażowanie i zmonetyzujesz swoje treści w każdym z kanałów komunikacji.

Porzucone przeglądanie produktów

Odzyskuj użytkowników opuszczających Twój e‑sklep dzięki automatycznym przypomnieniom e‑mail, web i mobile.

Notyfikacje cenowe

Odzyskuj klientów, którzy zrezygnowali z zakupów, wysyłając im powiadomienia o spadku cen interesujących ich produktów.

Porzucone koszyki zakupowe

Zwiększ liczbę udanych transakcji docierając do klientów, którzy porzucili koszyki zakupowe.

Lead Scoring

Wyceniaj gotowość do zakupu, by śledzić i mierzyć postęp leadów w lejku sprzedażowym.

Porzucone formularze

Odzyskuj klientów dzięki automatycznym przypomnieniom o porzuconych formularzach kontaktowych.

Zautomatyzowana obsługa klienta

Wysyłaj automatyczne wiadomości na każdym etapie cyklu życia klienta, by ulepszyć customer experience i zbierać cenne dane.

Infrastruktura i kopie zapasowe

Nasza infrastruktura sieciowa jest zabezpieczona, a kopie zapasowe danych są przechowywane w chronionych lokalizacjach.

Kontrola i monitoring dostępu

Dostęp do danych wrażliwych mają tylko upoważnione osoby, a wszelkie aktywności w naszych bazach danych są logowane.

RODO, ISO 27001

Spełniamy wszystkie wymogi wynikające z przepisów RODO, a także posiadamy certyfikat ISO 27001.

Bezpieczeństwo Twojego biznesu jest naszym priorytetem

Więcej o polityce bezpieczeństwa

Segmentacja i personalizacja oparta na danych

Sprawdź, jakie treści mają najlepszy odbiór wśród klientów w oparciu o wyniki testów porównawczych.

Spersonalizowane kampanie e-mail i SMS

Zwiększaj sprzedaż wiązaną i dodatkową poprzez spersonalizowane rekomendacje.

Rekomendacje produktowe przez e-mail i SMS

Wysyłaj spersonalizowane wiadomości, by zwiększać sprzedaż wiązaną.

Testy A/B

Sprawdź, jakie treści mają najlepszy odbiór wśród klientów w oparciu o wyniki testów porównawczych.

Bezpieczeństwo

Dedykowane adresy IP, 4 warstwy uwierzytelniania wiadomości e-mail (DKIM, SPF, DMARC, TLS/SSL), Automated Bounce Handling, Opt-out oraz Complaint Handling, Reputation Monitoring.

Raportowanie

Zrozum zachowania zakupowe klientów, by zwiększać sprzedaż przez spersonalizowaną komunikację.

Dołącz do ponad 1000 zadowolonych marek i rozwijaj biznes przy pomocy naszej platformy do marketing automation!

Zapytaj eksperta