Success Stories Finanse i Bankowość
Zobacz, jak nasi klienci pozyskują klientów i zwiększają CLV przy pomocy multichannel marketing automation.
Zapytaj ekspertaPrzeczytaj Success Stories naszych klientów
Kluczowe funkcje ExpertSender
Dzięki nim zbudujesz zaangażowanie i zmonetyzujesz swoje treści w każdym z kanałów komunikacji.
Porzucone przeglądanie produktów
Odzyskuj użytkowników opuszczających Twój e‑sklep dzięki automatycznym przypomnieniom e‑mail, web i mobile.
Notyfikacje cenowe
Odzyskuj klientów, którzy zrezygnowali z zakupów, wysyłając im powiadomienia o spadku cen interesujących ich produktów.
Porzucone koszyki zakupowe
Zwiększ liczbę udanych transakcji docierając do klientów, którzy porzucili koszyki zakupowe.
Lead Scoring
Wyceniaj gotowość do zakupu, by śledzić i mierzyć postęp leadów w lejku sprzedażowym.
Porzucone formularze
Odzyskuj klientów dzięki automatycznym przypomnieniom o porzuconych formularzach kontaktowych.
Zautomatyzowana obsługa klienta
Wysyłaj automatyczne wiadomości na każdym etapie cyklu życia klienta, by ulepszyć customer experience i zbierać cenne dane.
Infrastruktura i kopie zapasowe
Nasza infrastruktura sieciowa jest zabezpieczona, a kopie zapasowe danych są przechowywane w chronionych lokalizacjach.
Kontrola i monitoring dostępu
Dostęp do danych wrażliwych mają tylko upoważnione osoby, a wszelkie aktywności w naszych bazach danych są logowane.
RODO, ISO 27001
Spełniamy wszystkie wymogi wynikające z przepisów RODO, a także posiadamy certyfikat ISO 27001.
Bezpieczeństwo Twojego biznesu jest naszym priorytetem
Więcej o polityce bezpieczeństwaSegmentacja i personalizacja oparta na danych
Sprawdź, jakie treści mają najlepszy odbiór wśród klientów w oparciu o wyniki testów porównawczych.
Spersonalizowane kampanie e-mail i SMS
Zwiększaj sprzedaż wiązaną i dodatkową poprzez spersonalizowane rekomendacje.
Rekomendacje produktowe przez e-mail i SMS
Wysyłaj spersonalizowane wiadomości, by zwiększać sprzedaż wiązaną.
Testy A/B
Sprawdź, jakie treści mają najlepszy odbiór wśród klientów w oparciu o wyniki testów porównawczych.
Bezpieczeństwo
Dedykowane adresy IP, 4 warstwy uwierzytelniania wiadomości e-mail (DKIM, SPF, DMARC, TLS/SSL), Automated Bounce Handling, Opt-out oraz Complaint Handling, Reputation Monitoring.
Raportowanie
Zrozum zachowania zakupowe klientów, by zwiększać sprzedaż przez spersonalizowaną komunikację.