WebinarMarketing automation w procesie zakupowym: 3 sprawdzone sposoby na skuteczną personalizację komunikacji z klientem

Success Stories eCommerce

Zobacz, jak nasi klienci rozwinęli swoje eCommerce korzystając ze wspomagających sprzedaż funkcji naszej platformy.

Zapytaj eksperta

Kluczowe funkcje ExpertSender

Dzięki nim zwiększysz sprzedaż, w tym sprzedaż dodatkową i wiązaną, w każdym z kanałów komunikacji.

Porzucone przeglądanie produktów

Odzyskuj użytkowników opuszczających Twój e-sklep dzięki automatycznym przypomnieniom.

Notyfikacje cenowe

Odzyskuj klientów, którzy zrezygnowali z zakupów, wysyłając im powiadomienia o spadku cen interesujących ich produktów.

Porzucone koszyki zakupowe

Zwiększ liczbę udanych transakcji docierając do klientów, którzy porzucili koszyki zakupowe.

Segmentacja i personalizacja oparta na danych

Dostarczaj wiadomości z odpowiednią treścią, w optymalnym czasie, aby zwiększać sprzedaż.

Spersonalizowane kampanie e‑mail i SMS

Komunikuj się w klientami w optymalnym czasie, wysyłając wiadomości odpowiadające ich konkretnym potrzebom.

Dynamic Content

Wejdź na wyższy poziom personalizacji wiadomości poprzez stosowanie dynamicznych treści.

Testy A/B

Sprawdź, jakie treści mają najlepszy odbiór wśród klientów w oparciu o wyniki testów porównawczych.

Rekomendacje produktowe poprzez e‑mail i SMS

Zwiększaj sprzedaż wiązaną i dodatkową poprzez spersonalizowane rekomendacje.

Raportowanie

Zobacz wyniki swoich działań z szerszej perspektywy i poznaj nawyki zakupowe klientów, by umiejętnie zwiększać sprzedaż.

Dołącz do ponad 1000 zadowolonych marek i rozwijaj biznes przy pomocy naszej platformy do marketing automation!

Zapytaj eksperta