Turystyka i hotelarstwo

Zwiększ ilość rezerwacji,
wysyłając klientom angażujące wiadomości

Lojalność klienta wynika ze spersonalizowanej podróży przez lejek zakupowy.

Oferta dostosowana do indywidualnych potrzeb pod względem treści i czasu wysyłki zaangażuje Twoich klientów jeszcze bardziej. Opowiadaj im o wymarzonych podróżach, zanim jeszcze pomyślą o wakacjach.

Ratowanie porzuconych koszyków

Zwiększ ilość rezerwacji, przypominając klientom o wakacjach, które już planowali

Odzyskaj stracony dochód, przywracając klienta do procesu sprzedaży za pomocą kanałów internetowych, mobilnych i e‑mail.

Porzucone przeglądanie produktu dla branży e-commerce
Porzucone przeglądanie produktu

Przyciągnij klientów z powrotem do swojej strony

Zachęć klientów do rezerwacji podróży, którą już wcześniej byli zainteresowani, wysyłając wiadomość z ostatnio przeglądanymi przez niego wycieczkami lub pokojami hotelowymi.

Powiadomienie o niższej cenie

Zwiększ liczbę transakcji, komunikując o zmianie cen

Przyciągnij więcej podróżnych z powrotem do swojej oferty, informując ich o obniżkach cen na usługi, którymi byli już wcześniej zainteresowani.

Powiadomienie o niższej cenie dla branży e-commerce
Segmentacja w branży e-commerce
Segmentacja

Każdy klient to indywidualny zestaw danych

Wykorzystaj behawioralne i demograficzne dane klienta, dostarczyć treści odpowiadające indywidualnym potrzebom. Wysyłaj oferty, które spełnią jego oczekiwania. Twórz i targetuj segmenty o największej szansie na konwersję.

Lead Scoring

Kwalifikuj użytkowników wg. zaawansowania procesu zakupowego

Używając lead scoringu, identyfikuj klientów, którzy myślą o zakupie wycieczki i uruchom dedykowane dla nich działania sprzedażowe.

Lead scoring w e-mail marketingu
Wiadomości transakcyjne dla biur podróży
Wiadomości transakcyjne

Prawidłowa komunikacja jest najlepszym wsparciem transakcji

Oczywistym powodem, dla którego wiadomości transakcyjne są najczęściej otwieranym typem wiadomości, jest to, że są one wysyłane w najbardziej istotnym momencie cyklu zakupowego. Za ich pośrednictwem nie tylko zbierzesz informacje na temat swojego klienta, ale także stworzysz dla siebie doskonałą okazję do zainicjowania sprzedaży wiązanej.

Marketing Automation

Zautomatyzuj długoterminowe zaangażowanie klienta

Stwórz automatyczne scenariusze przy udziale SMS oraz e‑mail, reagujące na działania użytkownika w procesie zakupowym i poza nim. Automatyzuj dostarczanie treści inspirujących do transakcji.

Marketing Automation dla branży e-commerce
Spersonalizowane kampanie e-mail dla branży podróżniczej
Spersonalizowane kampanie e-mail

Stwórz niezapomniane doświadczenia

Każdy marzy o niezapomnianej podróży. Spraw, że kontakt z Twoją marką również stanie się niezapomniany dzięki przemyślanej personalizacji. Użyj dynamicznych treści i zaawansowanej segmentacji, aby dostarczać treści, które będą uzupełnieniem pozytywnego doświadczenia Twojego klienta.

Spersonalizowane kampanie SMS

Wykorzystaj wszystkie kanały

Zagwarantuj swoim klientom spersonalizowane doświadczenie zainspirowane ich wcześniejszym zachowaniem. Każdy klient ma inne potrzeby i preferencje. Wysyłaj SMS-y klientom, którzy są bardziej podatni na ten kanał komunikacji.

Rekomendacje produktów wysyłane e‑mailem i SMS‑em
Rekomendacje produktów wysyłane e‑mailem i SMS‑em

Polecaj produkty, które Twój klient chętnie wybierze

Zaangażuj swoich klientów, polecając im podróże, o których marzą. Nasz silnik rekomendacji pomoże zwiększyć Twoje przychody ze sprzedaży wiązanej (cross‑sellingu i up‑sellingu).

Raport z kampanii

Monitoruj zachowanie i preferencje podróżnicze klientów

Wykorzystuj raporty by pogłębić wiedzę o swoich klientach. Wdrażaj oparte na danych strategie, które pomogą Ci poprawić wydajność kampanii marketingowej i sprzedażowej.

Raport z kampanii e-mail marketingowej

Zamów spersonalizowane demo
ze specjalistą ExpertSender

Zgadzam się

Używamy cookies, aby zapisać informacje z danej sesji takie jak historia aktywności użytkownika na stronie. Ma to na celu zapewnienie lepszej obsługi przy kolejnej wizycie na stronie serwisu lub dostosowanie zawartości strony ExpertSender do wymagań różnych typów przeglądarek internetowych. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.