E-commerce

Twórz doświadczenia, które
zwiększą Twoją konwersję

Daj klientom to, czego chcą – w odpowiednim czasie i miejscu. Dowiedz się, jak zwiększać konwersję dzięki wielokanałowej komunikacji.

Dane o klientach, zebrane z różnych źródeł wykorzystuj w kanałach: e-mail, SMS, Web, Mobile i nie tylko!

Odzyskiwanie porzuconego koszyka

Zwiększaj sprzedaż zmniejszając ilość porzuconych koszyków

Zwiększ swoją sprzedaż, przywracając klienta do procesu sprzedaży. Zachęć go do dokończenia zakupów spersonalizowaną komunikacją w kanałach e‑mail, sms oraz web przypominającą o niedokończonym zakupie.

Porzucone przeglądanie produktu dla branży e-commerce
Porzucone przeglądanie produktu

Klient powracający do produktu to wyższa szansa na transakcję

Zmotywuj klientów do kupna produktu, którym byli już wcześniej zainteresowani, wysyłając im przypomnienie o ostatnio oglądanych produktach.

Powiadomienie o niższej cenie

Niższa cena to najlepszy trigger zakupowy

Poinformuj klientów, o niższej cenie produktu, którym byli wcześniej zainteresowani. Ciężko będzie im oprzeć się produktowi, nad którego kupnem już zastanawiali się, jeżeli będą mogli zaoszczędzić, kupując go teraz. Tymczasem Ty zyskujesz podwójnie: zwiększasz sprzedaż i zyskujesz zadowolonych klientów.

Powiadomienie o niższej cenie dla branży e-commerce
Segmentacja w branży e-commerce
Zaawansowana Segmentacja

Działaj w odpowiedzi na zachowanie klienta

Wysyłaj klientom wiadomości o hiper-spersonalizowanej treści, opierając się o indywidualną historię zakupową każdego klienta: dane o transakcjach, konwersji, otwarciach, kliknięciach i innych zdarzeniach.

Wiadomości transakcyjne

Wspieraj procesy zakupowe dedykowaną komunikacją

Wykorzystaj wiadomości transakcyjne, aby realizować bezbłędny proces sprzedażowy. Potwierdzenie rezerwacji, zakupu, zapisu, to podstawowe działania zwiększające sprzedaż.

Wiadomości transakcyjne dla biur podróży
Marketing Automation dla branży e-commerce
Scenariusze Marketing Automation

Zautomatyzuj komunikację i buduj długotrwałą relacje z klientem!

Zaprogramuj ścieżkę zakupową klienta z użyciem prostego w obsłudze edytora typu drag&drop. Twórz zautomatyzowane scenariusze wzbogacając komunikację o dodatkowe ścieżki, uzależnione od zachowania Twoich subskrybentów.

Dynamic Content

Dostarczaj tylko istotne informacje w formie dynamicznej

Zyskaj w oczach klientów oferując im indywidualnie dopasowane treści opierające się na danych behawioralnych i cechach demograficznych. Dynamic content pozwoli Ci na odpowiedni dobór grafik, wiadomości, ofert dopasowanych do potrzeb klientów i podtrzymanie wśród nich pozytywnego wizerunku Twojej marki.

Spersonalizowane kampanie e-mail dla branży podróżniczej
Spersonalizowane kampanie SMS

Prowadz komunikację z klientem wielokanałowo

Zagwarantuj swoim klientom spersonalizowane doświadczenie zainspirowane ich wcześniejszym zachowaniem. Komunikuj się w kanale SMS z klientami, którzy są bardziej podatni na ten rodzaj komunikacji.

Rekomendacje produktów

Zwiększ średnią wartość zamówienia dzięki rekomandacjom

Odpowiednio dobrane rekomendacje produktów generowane w czasie rzeczywistym wpłyną na większe zaangażowane klientów. Znajdź najlepszą strategię, która pomoże Ci zmaksymalizować szanse na sprzedaż wiązaną i dodatkową.

Rekomendacje produktów wysyłane e‑mailem i SMS‑em
Raport z kampanii e-mail marketingowej
Zarządzanie danymi

Prowadź komunikację w oparciu o prawdziwe dane

Twórz segmenty i pod-segmenty w pełni dopasowane

do struktury Twojej bazy klientów i licznych kanałów komunikacji. ExpertSender pozwala na stworzenie jednolitego i kompletnego profilu klienta, w którym integrować będą się dane zbierane w różnych systemach.

Zamów spersonalizowane demo
ze specjalistą ExpertSender

Zgadzam się

Używamy cookies, aby zapisać informacje z danej sesji takie jak historia aktywności użytkownika na stronie. Ma to na celu zapewnienie lepszej obsługi przy kolejnej wizycie na stronie serwisu lub dostosowanie zawartości strony ExpertSender do wymagań różnych typów przeglądarek internetowych. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.