Tylko prawidłowa analiza efektów kampanii email marketingowych zapewnia wysoką rentowność tego kanału komunikacji.
ExpertSender od lat monitoruje wyniki projektów email marketingowych setek klientów z kraju i zagranicy. Potrafimy rzetelnie i trafnie wyciągać wnioski i rekomendować zmiany:
analiza interakcji odbiorców z otrzymanymi wiadomościami - otwarcia, kliknięcia
analiza zachowań po opuszczeniu wiadomości - statystyki zdarzeń (celów marketingowych)
analiza wyników testów porównawczych zaplanowanej wiadomości i wybór optymalnej wersji
analiza struktury zwrotek i projekty działań zapobiegawczych
interpretacja wyników w czasie i rekomendacje zmian
Używamy cookies, aby zapisać informacje z danej sesji, takie jak historia aktywności użytkownika na stronie. Ma to na celu zapewnienie lepszej obsługi przy kolejnej wizycie na stronie serwisu, lub dostosowanie zawartości strony ExpertSender do wymagań różnych typów przeglądarek internetowych.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.