WebinarMarketing automation w procesie zakupowym: 3 sprawdzone sposoby na skuteczną personalizację komunikacji z klientem

Sprzedawaj więcej

Zwiększaj sprzedaż przy pomocy multichannel marketing automation opartym na danych!

Zapytaj eksperta

Poznaj swoich klientów lepiej, aby sprzedawać im to, czego pragną

Sprawdzaj, jakie produkty w Twoim e-sklepie oglądają najchętniej i buduj na tej podstawie profile klientów. Wysyłaj im indywidualnie dobrane oferty, zawierające produkty, które najlepiej trafią w ich gusta.

Zwiększaj zasięgi poprzez kampanie wielokanałowe

Wykorzystuj w swoich kampaniach marketingowych zarówno e‑mail, SMS, jak i mobile oraz web. Docieraj do klientów za pośrednictwem ich ulubionego kanału, by działać skuteczniej.

Wysyłaj przypomnienia, aby sfinalizować więcej transakcji

Odzyskuj klientów wysyłając im różnymi kanałami automatyczne przypomnienia o porzuconych koszykach i produktach przeglądanych na Twojej stronie.

Zwiększaj sprzedaż dodatkową i wiązaną sugerując produkty

Wysyłaj indywidualne, dobierane na bieżąco rekomendacje produktowe i notyfikacje cenowe, by zwiększyć liczbę i wartość transakcji.

ExpertSender pozwala Ci komunikować się z istniejącymi i potencjalnymi klientami poprzez ich ulubione kanały:

E-mail

Dostarczaj wiadomości z odpowiednią treścią, w optymalnym czasie, aby zwiększać sprzedaż.

SMS

Zwiększ swoje zasięgi przy pomocy hiper-spersonalizowanych wiadomości SMS.

Mobile

Bądź zawsze w kontakcie z klientami poprzez notyfikacje typu push na urządzeniach mobilnych.

Web

Maksymalizuj przychody wyświetlając w czasie rzeczywistym powiadomienia typu push i pop-up w przeglądarkach.

Facebook & Google Audiences

Buduj Custom Audiences, do których skierujesz skrojone na miarę kampanie reklamowe.

Chatboty

Zwiększ zaangażowanie odbiorców wzbogacając komunikację o inteligentne chatboty.

Dołącz do ponad 1000 zadowolonych marek i rozwijaj biznes przy pomocy naszej platformy do marketing automation!

Zapytaj eksperta