WebinarMarketing automation w procesie zakupowym: 3 sprawdzone sposoby na skuteczną personalizację komunikacji z klientem

[Raport] Zakupy online w Polsce 2020

Fakt: reklama w mediach społecznościowych jest też preferowanym kanałem komunikowania o ofercie dla prawie 44% kupujących online. 

Jak widzisz, nie warto ignorować tego kanału 😉 Chcesz dowiedzieć się więcej o zachowaniach zakupowych Polaków w Internecie? Pobierz nasz najnowszy raport!  

Czego dowiesz się z raportu? Poznasz odpowiedzi na następujące pytania: 

  • Jak często Polacy robią zakupy online i jak dużo wydają? 
  • Co zachęca i zniechęca Polaków do finalizacji zakupów w Internecie? 
  • Jakie produkty Polacy kupują najrzadziej w Internecie? 
  • Czy sklepy stacjonarne nadal są Polakom potrzebne? 
  • Jak często Polacy porzucają koszyki zakupowe? 
  • Jakie są ulubione kanały komunikacji Polaków jeśli chodzi o e-sklepy? 
  • Skąd Polacy czerpią wiedzę o produktach i usługach? 
  • Co najskuteczniej zachęca konsumentów do zakupu online? 
  • Jak ważny dla polskiego klienta online jest CSR? 

Jak przygotowaliśmy raport? 

Raport jest oparty na badaniu, które przeprowadziliśmy na grupie 1003 osób za pomocą metody CAVI, w dniach 1-12 sierpnia 2020 roku. Co więcej, raport jest opatrzony komentarzami ekspertów z polskiej branży e-commerce!  

Czy wiesz, że… 

…aż 79,60% Polaków z dostępem to Internetu (wg Gemiusa to aż 84,9% populacji) robi zakupy w Internecie, a 11,20% to osoby, które robią to od niedawna – krócej niż 12 miesięcy.?

Chcesz dowiedzieć się więcej? Pobierz raport! Wystarczy, że wypełnisz formularz, a my wyślemy Ci e-maila z linkiem.  

Napisał
Jarek Wasielewski
Digital Content Specialist w ExpertSender
Po godzinach: lokalny historyk. Fan kontrabasu.
 
 
 
Zobacz jak to działa
Przekonaj się, jak możesz zwiększyć zyski korzystając z platformy do multichannel marketing automation ExpertSender.
Zamów demo
Demo ExpertSender