Wszystko u wszystkich działa, czyli podsumowanie naszej konferencji

Druga edycja konferencji “U nas działa! Jak zwiększać sprzedaż w nowoczesnym e-commersie?” już za nami! Pięcioro e-commersowych wyjadaczy podzieliło się swoimi sposobami na utrzymywanie klientów, wykorzystanie e-mail marketingu w zwiększaniu konwersji czy sposobach na wzrost sprzedaży. Prowadzący opowiedział kilka suchych dowcipów i wszyscy dowiedzieli się, co można zyskać dzięki marketing automation w ExpertSender. Ale zacznijmy od początku… 

Prosto do celu 

Konferencja była skierowana do wszystkich, którzy pracują nad zwiększaniem sprzedaży w e-commerce: właścicieli małych i dużych firm, pracowników działów sprzedaży czy menadżerów i specjalistów ds. marketingu. Razem z naszymi prelegentami chcieliśmy pokazać, jak efektywnie korzystać z narzędzi, o czym nie zapomnieć układając strategię marketingową i skąd czerpać fundusze, kiedy od realizacji pomysłu dzieli nas tylko niewystarczający budżet. Z dumą stwierdzamy, że osiągnęliśmy swój cel, bo według odpowiedzi z ankiety rozesłanej uczestnikom po wydarzeniu, wartość merytoryczna konferencji została oceniona na 4,6/5

Prelegenci na medal 

Oczywiście nie udałoby się to bez naszych prelegentów. To oni opowiadali o tym: 

  • czym jest revenue-base financing,  
  • jak skutecznie aktywować i utrzymać świeżo pozyskanego klienta,  
  • czy SXO to faktyczny trend,
  • jak wykorzystać kanał e-mail w celu zwiększania konwersji oraz
  • jak w 9 krokach podnieść sprzedaż online.  

Zdecydowaliśmy się utrzymać lekką i żartobliwą oprawę graficzną i komunikacyjną, która świetnie zdała egzamin w przypadku pierwszej edycji. Niczego nie żałujemy – reakcje na memy i filmiki pod hasztagami #unasdziała i #ALEJAKTO pokazały, że nawet specjaliści z branży lubią humorystyczne podejście do poważnych tematów 😊

Bez publiczności to nie byłoby to samo 

Zainteresowanie i aktywność przerosły nasze oczekiwania. Odnotowaliśmy 1017 zapisów, konferencja trwała 290 minut, a każdy uczestnik spędził z nami średnio 2,5 godziny. Ludzie głosowali w ankietach, pobierali udostępniane przez prelegentów materiały i wymienili 230 wiadomości na czacie. Dziękujemy! 

Dziękujemy też wszystkim, którzy współtworzyli z nami to wydarzenie – prelegentom, patronom medialnym, prezenterowi (Piotr, kamera Cię kocha!) oraz wszystkim zza kulis – działom marketingu, sprzedaży i IT. Ich nie było widać, chociaż odegrali bardzo ważne role!  

Już planujemy kolejną edycję, która odbędzie się w pierwszym kwartale 2022 roku. Może chcesz współtworzyć ją z nami? 😉  

Napisał
Dominika Rabczuk
Marketing Communication Specialist w ExpertSender
 
 
 
Zobacz jak to działa
Przekonaj się, jak możesz zwiększyć zyski korzystając z platformy do multichannel marketing automation ExpertSender.
Umów Demo
Demo ExpertSender