Webinar 9.05!
Automatyzacja SMS marketingu w sklepie internetowym Jak zrobić to dobrze?

[Raport] Jakie e-maile chcą otrzymywać od Ciebie klienci w 2021 roku?

Image

Możemy przyjąć, że nowy rok do pewnego stopnia będzie kontynuacją poprzedniego – pomimo stopniowych, masowych szczepień obostrzenia najpewniej zostaną z nami jeszcze przez jakiś czas. W rezultacie wiele firm zmuszona będzie ograniczyć marketingowe wydatki i zwróci się ku najwygodniejszemu, najtańszemu i najlepiej konwertującemu kanałowi zarówno pozyskiwania nowych, jak i utrzymywania istniejących klientów: e-mailowi. 

O co zapytaliśmy Polaków? 

W związku z tym postanowiliśmy zapytać Polaków o to, jak korzystają z e-maila, co właściwie myślą o ofertach, które otrzymują tym kanałem oraz jaki mają stosunek do spamu. Z udzielonych odpowiedzi wynika jasno, że – parafrazując popularny slogan – Personalized Email Is King

Pobierz pełną wersję naszego raportu i dowiedz się m.in.:  

  • Ile prywatnych skrzynek e-mailowych mają Polacy? 
  • Jaki odsetek z nich subskrybuje newslettery? 
  • Jak często czytają oferty e-mailowe trafiające do ich skrzynek? 
  • Jaki odsetek wie, że treść e-maila, którego otrzymuje, może być dopasowana do ich preferencji?  
  • Jaki procent Polaków kiedykolwiek anulował subskrypcje newslettera? 
  • Jaki odsetek Polaków otwiera wiadomości z folderu spam? 

Jak przygotowaliśmy raport?  

Raport jest oparty na badaniu, które przeprowadziliśmy na grupie 500 osób za pomocą metody CAWI, w dniach 5-12 listopada 2020 roku.  

Czy wiesz, że…  

…prawie 3/4 Polaków ma świadomość, że na ich skrzynkę e-mail trafiają oferty specjalne, niedostępne w innych miejscach? 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Pobierz raport! Wystarczy, że wypełnisz formularz, a my wyślemy Ci e-maila z linkiem do pliku. Wiadomość powinna trafić na Twoją skrzynkę w ciągu 15 minut.   

Najnowsze wpisy:

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem!

Random photo

Post

Plany na 2024 rok –…

Czytaj więcej
Random photo

Post

Rok Postępu: 2023 okiem naszego…

Czytaj więcej
Random photo

Post

Przygotuj swoją kampanię e-mailingową na…

Czytaj więcej
Random photo