WebinarDlaczego SMS-y w automatyzacji marketingu są jak turbodoładowanie w samochodzie?

Polskie media znów piszą o ExpertSender!

Nasze podsumowanie zeszłorocznych trendów e-commerce’owych, stworzone we współpracy z Bisnode A Dun & Bradstreet Company, wzbudziło spore zainteresowanie branżowych portali. Wcale się im nie dziwimy! Wszyscy z niecierpliwością czekaliśmy na dane z ostatnich 12 pandemicznych miesięcy. Z nie mniejszą ekscytacją przedstawiamy teraz przewidywania dotyczące stanu oraz perspektyw rozwoju handlu elektronicznego.   

Oto przegląd najciekawszych publikacji z odniesieniem do naszych prognoz i wypowiedzi: 

  • Co (u)gryzie e-commerce? Czyli raport Mobile Institute i Izby Gospodarki Elektronicznej dotyczący obecnych trendów oraz problemów, z jakimi zmierzyć się trzeba będzie w bieżącym roku.
  • O trendach w e-commerce pisze też portal Money.pl, zwracając szczególną uwagę na szczegółową analizę danych jako klucz do biznesowego sukcesu. 
  • Spider’s Web skupiło się z kolei na newsletterach, podkreślając, że z perspektywy konsumenta najbardziej atrakcyjne są związane z mailingiem zniżki. 
  • Programy lojalnościowe to według Antyweb trend równie istotny, jak newslettery.
  • Mobirank zaś przedstawiło również dane demograficzne kupujących w sieci. 

Bardzo nam miło, że branża docenia nasz wysiłek włożony w pozyskiwanie wartościowych danych oraz przygotowywanie raportów i statystyk. 

Napisał
Dominika Rabczuk
Marketing Communication Specialist w ExpertSender
 
 
 
Zobacz jak to działa
Przekonaj się, jak możesz zwiększyć zyski korzystając z platformy do multichannel marketing automation ExpertSender.
Zapytaj eksperta
Demo ExpertSender