Black Friday20% taniej - na zawsze!

Polskie media o raporcie zakupowym ExpertSender

W ostatnich tygodniach nasz raport pt. Zakupy online w Polsce 2020 masowo podchwyciły media, co zaowocowało bardzo wieloma publikacjami online i offline na temat ustalonych przez nas zwyczajów i zachowań zakupowych Polaków.  

Przypomnijmy, że nasz raport zawierał odpowiedzi na pytania: 

  • Jak często Polacy robią zakupy online i jak dużo na nie wydają?  
  • Co zachęca i zniechęca Polaków do finalizacji zakupów w Internecie?  
  • Jakie produkty Polacy kupują najrzadziej w Internecie?  
  • Czy sklepy stacjonarne nadal są Polakom potrzebne?  
  • Jak często Polacy porzucają koszyki zakupowe?  
  • Jakie są ulubione kanały komunikacji Polaków, jeśli chodzi o e-sklepy?  
  • Skąd Polacy czerpią wiedzę o produktach i usługach?  
  • Co najskuteczniej zachęca konsumentów do zakupu online?  
  • Jak ważny dla polskiego klienta online jest CSR?  

Poniżej wybór najważniejszych publikacji: 

Bardzo nam miło! 😊 

Napisał
Jarek Wasielewski
Digital Content Specialist w ExpertSender
Po godzinach: lokalny historyk. Fan kontrabasu.
 
 
 
Zobacz jak to działa
Przekonaj się, jak możesz zwiększyć zyski korzystając z platformy do multichannel marketing automation ExpertSender.
Zamów demo
Demo ExpertSender