WebinarZwiększ sprzedaż w eCommerce dzięki single customer profile!

O ExpertSender znów sporo w polskich mediach

Pandemia koronawirusa i związane z nią obostrzenia wywróciły do góry nogami wszystkie prognozy dotyczące stanu oraz perspektyw rozwoju e-handlu, formułowane jeszcze w styczniu bieżącego roku. Zwróciło to ostatnio szczególną uwagę mediów, które sięgają m.in. do danych zebranych przez ExpertSender i proszą naszych ekspertów o komentarz. 

Oto krótki przegląd prasy.  

  • Gazeta Polska Codziennie, zarówno w wydaniu papierowym, jak i internetowym informuje o pozytywnym wpływie pandemii koronawirusa na rozwój e-commerce w Polsce. Podpiera się przy tym m.in. naszymi danymi o aż 715 procentowym wzroście zainteresowania wśród kupujących sklepami spożywczymi oraz cytuje wypowiedź naszego CEO, Krzysztofa Jareckiego. 
  • Nasze dane na temat zaskakujących trendów w polskim e-commerce oraz komentarze przywołują także w swoich artykułach portale SpidersWeb.plAndroid.com.plInteraktywnie.com oraz NowyMarketing.pl. Ten ostatni zauważa m.in., że pod koniec bieżącego roku można się spodziewać znacznie większego wzrostu wartości branży e-commerce rok do roku, niż przewidywane wcześniej 18%. 
  • Liczby dotyczące e-handlu spożywczego podchwyciły także portale branżowe: Portal Spożywczy oraz DlaHandlu.pl Ten ostatni zwraca także uwagę na wzrost zainteresowania automatyzacją w handlu online, w tym e-mail marketingiem, personalizacją wiadomości i programami lojalnościowymi. 
  • Nasza marka oraz zebrane przez nas dane zostały także przywołane w audycji na żywo w Antyradiu, w programie Najgorsze Państwo Świata. Kliknij poniżej, aby posłuchać nagrania. 

Audycja w Antyradio

Bardzo nam miło! 😊 

Napisał
Jarek Wasielewski
Digital Content Specialist w ExpertSender
Po godzinach: lokalny historyk. Fan kontrabasu.
 
 
 
Zobacz jak to działa
Przekonaj się, jak możesz zwiększyć zyski korzystając z platformy do multichannel marketing automation ExpertSender.
Zamów demo
Demo ExpertSender