WebinarZwiększ sprzedaż w eCommerce dzięki single customer profile!

O ExpertSender w polskich mediach

Pandemia i związane z nią obostrzenia to moment, w którym media szukają historii sukcesu odniesionego pomimo trudności. Nic dziwnego zatem, że ostatnie tygodnie obfitowały w artykuły, w których pojawiał się ExpertSender. 

Oto krótki przegląd prasy. 

  • W artykule IBM, WhatsApp, Uber. Te firmy powstawały w czasach kryzysu tygodnik Wprost pisze: „Obserwując historię kryzysów na przestrzeni wieków widać, że w czasie, w którym świat był pogrążony w problemach i zmagał się z rosnącym bezrobociem, wiele osób zakładało firmy i wykorzystywało nadarzającą się okazję.” Tezę tę ilustruje m.in. właśnie przykładem naszej firmy, która rozpoczęła działalność w szczycie ostatniego kryzysu finansowego, oferując narzędzie do kampanii e-mailowych, dzięki którym za niewielkie pieniądze można zwiększać sprzedaż w e-commerce. 
  • W podobnym tonie pisze o nas w artykule Biznes w czasach zarazy? portal SpidersWeb.pl: „ExpertSender powstał w kryzysowym 2008 r., a mimo to był w stanie rozkręcić działalność i to na dodatek za oceanem. Pokazał, że kryzys może być dla małych graczy szansą na sukces.”, a także Antyweb w tekście pt. Startowali podczas kryzysu, dziś są na szczycie: „Oni też startowali w czasach kryzysu — tego w 2009 roku. Ale dzięki dobrze opracowanemu biznesplanowi, dopieszczonemu produktowi i elastyczności — udało im się szybko odnieść globalny sukces!” 
  • Dużo miejsca poświęcił nam także portal itwiz.pl, zamieszczając zarówno case study ExpertSender, jak i wywiad z Krzysztofem Jareckim, naszym CEO, zatytułowany Rozwijamy się pomimo kryzysu, mamy w tym doświadczenie

Bardzo nam miło! 😊 

Jarek Wasielewski
Napisał
Jarek Wasielewski
Digital Content Specialist w ExpertSender
Po godzinach: lokalny historyk. Fan kontrabasu.
 
 
 
Zobacz jak to działa
Przekonaj się, jak możesz zwiększyć zyski korzystając z platformy do multichannel marketing automation ExpertSender.
Zamów demo
Demo ExpertSender