WebinarDlaczego SMS-y w automatyzacji marketingu są jak turbodoładowanie w samochodzie?

[NAGRANIE WEBINARU] W jaki sposób marketing automation pomoże Ci osiągać pożądane wyniki w eCommerce i retail

Pandemiczna rzeczywistość zmieniła nawyki zakupowe konsumentów na tyle, że schematy sprzedażowe, które sprawdzały się dotychczas, teraz mogą generować więcej strat niż zysków. Jeśli w tych trudnych czasach zarządzasz e-commercem lub retailem i – mimo sumiennie wykonywanej pracy – nie możesz pochwalić się wynikami, to mój ostatni webinar jest dla Ciebie. 

Zmiany w branży e-commerce w 2020 roku

Co właściwie się zmieniło? Przede wszystkim struktura rynku. W 2020 roku pojawiło się prawie 11,8 tysięcy nowych sklepów internetowych. To wpłynęło na ponad 20% wzrost branży! Klienci chętniej niż kiedykolwiek decydują się na zakupy online – jest ich też znacznie więcej.  

Narzędziem, które pomoże Ci skutecznie zbierać i maksymalnie wykorzystać dane o aktualnych i potencjalnych klientach jest marketing automation – a szczególnie możliwość zaawansowanej personalizacji komunikacji. 

Z naszego doświadczenia wynika, że klienci cenią sobie sprofilowane komunikaty – dostosowane do ich gustu, nawyków zakupowych czy wydarzeń z życia. I tak – nawet te wysyłane w formie powiadomień web push! Dzięki nim częściej powracają do sklepu i są bardziej usatysfakcjonowani. 

webinar - slajd statystyki ecommerce

Automatyzacja marketingu w teorii i w praktyce

O tym, jak z pomocą marketing automation wyznaczać KPI i osiągać świetne wyniki w eCommerce oraz o wpływie pandemicznej rzeczywistości na charakter kanału sprzedaży offline opowiedziałem podczas webinaru. 

Zachęcam do obejrzenia nagrania – jestem pewien, że dostarczy Ci on wiele przydatnych informacji. 

Napisał
Piotr Czynsz
eCommerce Growth Manager
 
 
 
Zobacz jak to działa
Przekonaj się, jak możesz zwiększyć zyski korzystając z platformy do multichannel marketing automation ExpertSender.
Zapytaj eksperta
Demo ExpertSender