[NAGRANIE WEBINARU] Dlaczego SMS-y w automatyzacji marketingu są jak turbodoładowanie w samochodzie?

Marketing SMS-owy jest dzisiaj bardziej efektywny niż kiedykolwiek wcześniej. To istny game changer dla branży e-commerce! O możliwościach, jakie otwierają SMS-y oraz o tym, jak prawidłowo zaprojektować komunikację transakcyjną i potransakcyjną mówiliśmy podczas ostatniego webinaru z gościnnym udziałem naszych partnerów z SMSAPI.  

SMS is not dead i długo jeszcze nie będzie 

Wiadomości tekstowe docierają do aż 98% odbiorców i zazwyczaj są przez nich odczytywane w ciągu 5 minut. Taki wynik ciężko osiągnąć poprzez reklamę innego typu, docierającą za pośrednictwem innego kanału. Ponadto SMS-y to kanał, który wciąż nie jest przepełniony komunikatami, a wiadomości trafiają prosto do kieszeni użytkownika. Jedyne ograniczenie to… 160 znaków. 

Zastosowanie marketingu SMS 

Jak wykorzystać wiadomości tekstowe w komunikacji transakcyjnej i marketingowej? Za  pośrednictwem SMS-ów możesz: 

  • informować o kolejnych etapach realizacji zamówienia; 
  • przesyłać kody rabatowe i informacje o promocjach; 
  • oferować zniżki z okazji urodzin lub innych rocznic (np. pierwszego zakupu). 

To oczywiście nie wszystko – więcej dowiesz się z nagrania wspomnianego wcześniej webinaru pt. “Dlaczego SMS-y w automatyzacji marketingu są jak turbodoładowanie w samochodzie?”.  Aby uzyskać do niego dostęp, wypełnij poniższy formularz. 

Napisał
Dominika Rabczuk
Marketing Communication Specialist w ExpertSender
 
 
 
Zobacz jak to działa
Przekonaj się, jak możesz zwiększyć zyski korzystając z platformy do multichannel marketing automation ExpertSender.
Zapytaj eksperta
Demo ExpertSender